Autor admin

# Portal randkowy – konkurs dla czytelników.

Zasady „Konkursu na najlepszą recenzję książki <<# Portal randkowy>>”, autorstwa Marcina Michała Wysockiego.

1/ Organizacja konkursu:

a/ Konkurs jest organizowany przez wydawcę – Qes Agency (www.qesagency.pl) z myślą o czytelnikach bibliotek.

b/ Konkurs będzie przeprowadzony w dniach od 1 grudnia 2020 do 28 lutego 202 r. w bibliotekach,

oddziałach i klubach bibliotecznych (czytelniach, wypożyczalniach, Dyskusyjnych Klubach Książki), a także placówkach kultury (domy kultury, kluby kultury), księgarniach i antykwariatach [Placówki], które do niego przystąpią zgodnie z zasadami, opisanymi w pkt.1 i 2 Regulaminu.

c/ Celem Konkursu jest aktywizacja czytelnictwa oraz promocja książki #Portal randkowy.

d/ Konkurs jest przygotowany z myślą o czytelnikach, którzy po zapoznaniu się z przedmiotową publikacją, prześlą w regulaminowym terminie swoją opinię o niej w postaci recenzji na adres mailowy Wydawnictwa (qes@qesagency.pl). Przedmiotowa recenzja może mieć dowolną formę i wielkość. Komisja oceniająca weźmie pod uwagę głównie takie jej przymioty, jak: styl, język, oryginalność i pomysł jej autora.

e/ Wydawca na swój koszt dostarczy do Placówek materiały promujące Konkurs w postaci plakatów, które następnie zostaną wywieszone przez Placówki w ich lokalach, w widocznym dla odwiedzających je osób miejscu. Wszystkie Placówki otrzymają te materiały w formie elektronicznej, a te, które złożą drogą mailową zapotrzebowanie, także w wersji papierowej.

f Placówki będą publikowały na swoich stronach internetowych cykliczne informacje od organizatorów Konkursu, mające na celu przypominanie o akcji i aktywizację uczestników. Informacje te będą przesyłane do Placówek drogą mailową.

g/ Po zakończeniu Konkursu, tj. w dniu 1 marca 2021 roku, zbierze się komisja złożona z trzech osób: Wydawcę, Autora oraz współpracownika Wydawcy, która wyłoni jego laureatów.

h/ Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone przez Wydawcę na jego stronie internetowej w dniu 8 marca 2021r. Placówki zobowiązują się do publikacji wyników Konkursu na swoich stronach internetowych.

i/ Koszty nagród dla zwycięzców w postaci czytnika do ebooków, audiobooków produkowanych przez Wydawcę oraz upominków książkowych wraz z podatkiem za osoby obdarowane ufunduje Wydawca.

j/ W ramach uroczystego zwieńczenia Konkursu, Autor wręczy osobiście nagrody laureatowi oraz osobom wyróżnionym, a także spotka się z czytelnikami, w tym z uczestnikami Konkursu, w wybranych i uzgodnionych z Placówkami miejscach oraz terminach – o ile pozwoli na to sytuacja epidemiologiczna w kraju. Przyjazd Autora będzie w tym przypadku bezpłatny.

k/ Uczestnicy konkursu, biorąc w nim udział, wyrażają zgodę na publikację swych recenzji na stronach internetowych organizatorów konkursu i nie nabywają z tego tytułu praw do wynagrodzenia oraz tantiem.

 

2/ Warunki przystąpienia do konkursu:

a/ Warunkiem uczestnictwa Placówki w Konkursie jest przyjęcie niniejszych zasad i poinformowanie Wydawcy o przystąpieniu do niego drogą mailową.

b/ Placówki zobowiązują się do bieżącego przekazywanie informacji o Konkursie przekazywanych im przez Wydawcę drogą mailową, na swojej stronie internetowej.

c/ Placówki biorące udział w Konkursie, zawieszą w dostępnych miejscach w swoich lokalach plakaty na temat Konkursu, które będą widoczne w całym okresie jego trwania.

d/ Placówki mogą zaopatrzyć się w Książki bezpośrednio u Wydawcy w cenie 21zł/szt., lub u wybranego dostawcy. Posiadanie Książek nie jest warunkiem przystąpienia do Konkursu.

e/ W Konkursie mogą brać udział wszyscy czytelnicy Książki, którzy korzystają z usług Placówek biorących udział w Konkursie.